Bewertungen von Sushi 2 Eat Utrecht

Neue Beurteilungen

2.0
Sering
31 Dezember 2021

Bestelling was een half uur te laat en verkeerd. De sashimi mix miste. Aangezien jullie al gingen sluiten konden jullie de bestelling niet meer brengen. Ik heb mijn contact gegevens achtergelaten en iemand zou contact opnemen met mij. Dit is nog niet gebeurd.

Anoniem
21 Oktober 2021

Uur gewacht op bestelling, om na een uur opgebeld te worden dat de rijst op is…. Bestelling dus maar geannuleerd, lekker is dat.

Roy
18 Oktober 2021

Sushi was prima maar bezorging duurde bijna 2 uur voor een maandag..

meh
26 August 2021
Alicja
12 August 2021

De tent is dicht maar het staat niet op de site aangegeven. Geen eten gekregen, dus wil ik graag mijn geld terug.

Asmae
9 August 2021

Nergens stond dat ze gesloten waren voor bezorging heb 2 uur gewacht, geen eten ontvangen. Graag geld terug.

Beyda
12 Juli 2021

We hebben gister avond om 23:18 besteling geplaats en online betaald en we hebben nooit de bestelling ontvangen en telefonisch zijn jullie ook niet bereikbaar ik wil graag me geld terug gestort krijgen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Cha
21 Juni 2021